Direct - forums
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

warlock - /NEPRIJATÝ/

2 posters

Go down

warlock - /NEPRIJATÝ/ Empty warlock - /NEPRIJATÝ/

Post  skurwo 07.09.13 21:51

Skurwinka - drak´thul http://eu.battle.net/wow/en/character/drakthul/Skurwinka/simple

screen

https://i.servimg.com/u/f74/18/51/47/66/wowscr11.jpg

Milan Pilnik
18
Zilina - slovensko
fb: Miňčo Kreveťák
som student informacnych a sietovych technologii 4roc

internet cez optiku pohodicka nikdy som nemal ziaden problem, akurat mi vypisuje ze nemam kompatibilnu grafiku s wow ale taktiez som nemal nikdy problem vt mumble ts mam

skurwo

Posts : 1
Join date : 2013-09-07

Back to top Go down

warlock - /NEPRIJATÝ/ Empty Re: warlock - /NEPRIJATÝ/

Post  Nytaha 08.09.13 0:46

Ahoj,

teda ako by som začala. Veľa ľudí si neuvedomuje, že keď napíše prihlášku je to vlastne ich prvá forma komunikácie s nami - pokiaľ dovtedy neprebehla žiadna ingame. V najlepšom možnom svetle môžem napísať že táto je "stručná".

Neviem, či si dobre pochopil screen UI ale toto rozhodne nie je screen UI, aj keď zebra je pekná o tom žiadna Very Happy

Ďalej nevidím žiadnu históriu, neviem prečo a kedy si prípadne kde pôsobil /v akej guilde/ čo si odprogressoval atď.

Žiadne logy som nenašla, no niekedy sa stane. Máš mining ako raidovaciu profesiu pre warlocka, nič proti ale stamina?

No počkám, či sa tu vyvinie nejaká konverzácia, keď nie a neobjasníš niektoré veci tak zatiaľ proti.
Nytaha
Nytaha
Officer

Posts : 150
Join date : 2013-03-02

Back to top Go down

warlock - /NEPRIJATÝ/ Empty Re: warlock - /NEPRIJATÝ/

Post  Nytaha 10.09.13 0:11

Pre nezáujem komunikovať teda zatváram, ak by si mal nejaké otázky zastihni ma ingame.

//LOCKED.
Nytaha
Nytaha
Officer

Posts : 150
Join date : 2013-03-02

Back to top Go down

warlock - /NEPRIJATÝ/ Empty Re: warlock - /NEPRIJATÝ/

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics