Direct - forums
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Imeon - Rogue - /PRIJATÝ/

3 posters

Go down

Imeon - Rogue - /PRIJATÝ/ Empty Imeon - Rogue - /PRIJATÝ/

Post  Imeon 18.09.13 21:24

Zdravím guildu Direct!

Již delší dobu hledám nějakou kvalitní 10-man guildu a nedávno jsem narazil na vás. Po krátkém prozkoumání vaší stránky jsem se rozhodl, že si zkusím napsat přihlášku.
Tak tedy začneme Very Happy

Já a RL:

Jmenuji se Karel, je mi 20 let a žiju v Praze (kde se žije blaze). Zde také v současnosti studuju druhý ročník Fakulty Informačních Technologií ČVUTu. Kromě WoW a počítače je již od malička mou velkou vášní fotbal, který pravidelně hraju s partou kamarádů, takže kdyby si chtěl někdo z Prahy začutat, rádi ho vezmem mezi sebe Very Happy.

Já a WoW:

WoWko jsem podobně jako většina současných hráčů začal hrát na freečku, za dob ranného TBC (rok 2007). Mým prvním serverem byl Forgotten Sanctuary, což byl pozůstatek z placeného serveru Rousinovko. Už tady byla má první a hlavní postava rogue, což setrvalo až do současnosti. Po rozpadu ForSanu z důvodu malého počtu lidí (obvykle bývalo online do 30 lidí) jsem se přesunul na další free server, Dark Demon. Zde jsem už pravidelně raidoval a s tamní guildou Old school jsme to dotáhli na nejlepší guildu serveru. Bohužel se časem i tento server rozpadl díky několika lidem ze správy. Následovala asi půl roční pauza, po které jsem se rozhodl neriskovat další možnou ztrátu vypiplané postavy na nějakém freečku a místo toho jsem s končícím Wotlkem zamířil na ofik, konkrétně tedy na Drak'thul.
Moje první guilda zde byla Conqueror Empire, poměrně pohodová 10-man guilda kde jsem si ještě stihl odprogressovat a zabít LK. Po nástupu Cataclysmu guilda jeste chvíli raidovala (vyčistili jsme celý normal všech tří raidů a začali progressovat hc), ale při pokusu o sloučení dvou desítek do 25ky se guilda místo toho rozpadla.