Direct - forums
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Cannis - Balance druid /PRIJATÝ NA TRIAL/

3 posters

Go down

Cannis - Balance druid /PRIJATÝ NA TRIAL/ Empty Cannis - Balance druid /PRIJATÝ NA TRIAL/

Post  Cannis 28.04.13 4:04

Zdravim guildu Direct
moj main je :Cannis

Pouzivam ElvUi :
Cannis - Balance druid /PRIJATÝ NA TRIAL/ Qjsu54hpi503r5rk5c5s_thumb

Volam sa Roman v reale mam level 24, som student MatFyzu a HS mam nastavene u priatelky v Modre, inak som z Puchova.
Net mam od TComu s 10Mbit DL a 512kbit UL pingy mam tak 45-75ms 99% casu
Hram na Notase HP Pavilion dv6-3040ec
CPU - intel i5 m450 2.4 GHz 2 jadra s HT
GFX - ati radeon M5650 1GB ram
RAM - 4 GB DDR3

TS3 mam aktualne

micrak mam taktiez

Začínal som na konci vanily (len expenie, raidy až TBC) na Burning Blade no pre slabú populáciu,
som transferol na DrakThul, kde som sa po mesiaci zakotvil vo Firestorme a začal progresovať Archimonda, začiatok wotlku som premeškal (nebavilo ma expit po 75ke),takže som sa vrátil až na Ulduar, po páde PC menšia pauza (vymeškal som HC Ulduar a Kill Yog sarona) Ďaľšie raidy som už absolvoval celé.
Pri otvorení Firelandov som sa pokúsil vytvoriť vlastnú guildu no zrovna v tom čase wow populácia stagnovala takŽe sa mi to nepodarilo.
Prešiel som do Singularity kde som ostal do vydania diabla 3. Pandy som zacal v nawwal projecte, no stale mi nieco chybalo preto som sa rozhodl znova skusit 25ky s Ware preckali sme asi mesiac slakovania v january ked sa nemohla zlozit 25ka no nebolo to to co som cakal resp zazil kedysi vo FIrestorme a predsa len v 10ke mozem hrat na lepsich detailoch preto som sa vratil do nawwalu a ten sa nam tento tyzden rozpadol kvoli nedorozumeniu s mojej strany aka na raid prislo 9 ludi.

Vsade som bol primarne ako moonkin a obcas som zaskakoval ako healer resto poznam tak zbezne no nerad ho hravam, no ked nie su healery samozrejme zaskoocim.