Direct - forums
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyote - resto/ele shaman /NEPRIJATÝ/

3 posters

Go down

Kyote - resto/ele shaman /NEPRIJATÝ/ Empty Kyote - resto/ele shaman /NEPRIJATÝ/

Post  Kyote 22.05.13 2:25

Nick: Kyote
Obkaz na armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/drakthul/Kyote/advanced
Spec: resto 514/ele 506

UI screen: bohužel jsem nedávno reinstaloval windows a nemám ted žádný screen z raidu, případně potom dodám
Kyote - resto/ele shaman /NEPRIJATÝ/ 08d0f2d80b

Jméno: Tomáš
Věk: 22
Bydlím v Karviné, a jsem student VŠ

PC info:
CPU - AMD Phenom 9850 Quad-core 2.50 GHz
GFX- Radeon HD 4850 512GB
RAM- 4GB DDR2
TS - mám, i mikrofon

WoW hraju od začátku TBC, na offiku od Cataclysmu. Začínal jsem v guildě Sarcasm Society s mainem druidem Luongo ( http://eu.battle.net/wow/en/character/drakthul/Luongo/advanced ). Progress se dařil a všechno šlapalo. Po vydaní datadisku Mists of Pandaria jsem byl od začátku nespokojen s progresem, a změnil jsem maina na shamana a odešel do Apocalypso, kde byl progress na vyšší úrovni, zde jsem raidoval do ted.
Novou guildu a raid grupu hledám hlavně kvůli neshodám s raid leaderem v nynější guilde (za doby jeho vlády skončilo raidovat už 5 lidí). Hledám hlavně pohodovou guildu na kvalitní progress (navadí mi wipovat celý večer), naopak nabízím dobrého hráče s pevnýma nervama.
Primárně hraju resto (514) ale mám i full ele off spec (506), nevadí mi chodit za dps, často sem switchoval z healu na dps a opačně. Zkušenosti mám 1/12 HC + odprogresovaného Ji-kuna.
Docházku mám většinou 100%, jen vyjímečně se neukážu, když mi do toho neco vleze.

Kyote

Posts : 2
Join date : 2013-05-22

Back to top Go down

Kyote - resto/ele shaman /NEPRIJATÝ/ Empty Re: Kyote - resto/ele shaman /NEPRIJATÝ/

Post  Nytaha 22.05.13 5:54

Ahoj,

resto shaman som tu ja - RL, teda druhého neuživím, ale ele shamana by som možno aj. Prehoď prosím ťa do ele specu + gear.
Nytaha
Nytaha